HTML

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

A világ legyél Te Magad

"A showbizniszben prűdnek lenni halál, hát csak feszíts,víríts, légy a nagy parádé színhelyén...."

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Nem ragozom...

KisMedve 2009.11.14. 19:43

...tovább, hogy miért volt rossz a színház. Úgy ahogy volt, kaki volt. A rendezés, a díszlet, a színészek sem voltak a toppon......

Ma nagy meglepetés ért. El sem hittem..... Le sem írom inkább. Tudom, bunkóság olyan bejegyzést írni, amit nem értenek az olvasók, de most ennyi telik tőlem. Sorry!

Jó lenne menni JAM-be, de lusta vagyok. Vagy inkább fáradt, úgyhogy maradok itthon tv-zem, és pókerezem... Újra rákaptam a játék örömére, és elég jó formában is vagyok! Úgyhogy játszom, ha már egyedül vagyok szombat este.... Ha már nincs aki átölel, magához húz, megcsókol, és így tovább.......Vágyom valami ilyesmire, de kilátás sincs most rá. :-(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tordatgatjai.blog.hu/api/trackback/id/tr631525410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása